zaterdag 3 oktober 2015

Let's rock...

Een hele tijd geleden kocht ik bij de Stoffenstraat in Kasterlee een leuk stofje; roze, speciaal en rekbaar... 
Roze is - naar het schijnt toch - mijn kleur, dus daarmee zat het al goed... 
Speciaal; omwille van de ietwat leerachtige uitstraling...
Rekbaar; no zipper needed!
Ondanks de voorgaande argumenten duurde het toch even vooraleer ik er enkele metertjes af liet knippen (de rol lag in het soldenhoekje, wat de keuze nét iets makkelijker maakte ;) )

Van de kniptafel in de stoffenkast thuis dus, wachtend op een ideaal projectje.

Enkele weken geleden kwam mijn man met het voorstel om nog eens naar Radio Modern te gaan in de Roma. Ik weet niet of u het concept kent, maar hier hoort ab-so-luut een aangepaste outfit bij! De "June dress" uit LMV leende zich dus uitstekend voor deze gelegenheid en zodoende kon dat speciale stofje eindelijk onder de grote stapel vandaan gehaald worden.




Anderhalve week geleden begon ik tijdens de naailes aan mijn missie. Er werd gestikt en gepast en jawel... het stofje rekte genoeg mee om de snelle versie - zonder rits dus - te maken. Na één les was het grotendeels af, op het moeilijke gedeelte aan de arsmgaten na. Dit zou de naaijuf me de volgende les uitleggen... 
Spijtig genoeg kon deze niet doorgaan maar dankzij de deskundige uitleg van Carina (carina's atelier - Vlimmeren) kon ik het jurkje gisteren dragen!

Mijn haar en kapsel werden ter plaatse gedaan (jawel - hoort ook bij het concept) en was het plaatje compleet! En dat complimentje dat ik kreeg maakte mijn avond écht wel af!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten