woensdag 21 oktober 2015

let's label it


Ik had al een labeltje... zo'n gevalletje dat je moet instrijken.


Toen ik het liet maken vond ik het er best leuk uitzien; met kersjes op de achtergrond kan je bij mij niet veel verkeerd doen. Als tekst had ik er "Made by me - 0 % perfect 100 % made with love" op laten zetten. Mijn man vond dit negatief overkomen, ik eerder grappig (en waar).


Ik had al meerdere keren op de site van nominette zitten kijken en inderdaad... de innaailabels die je via hen kon bestellen zagen er véél deftiger uit.


Een jaar na de vorige bestelling heb ik nu dus toch maar doorgebeten (met de korting van LMV als extra stimulans) en een
deftig labeltje ontworpen.

CREATIVEMIE - made with love


Dit is'm dus geworden : klassiek grijs met een tikkeltje roze en de naam verwijst naar mijn blog.
Het onderschrift spreekt ook boekdelen; ik heb mijn hart aan deze hobby verloren.


           Het pakketje bevat 100 van zo'n labeltjes... tijd om er in 
                                        te vliegen dus ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten