vrijdag 25 september 2015

Groot nieuws...

Over enkele weken is het zover... dan bevalt mijn zus van haar 2e kindje.




Daar mijn jongens  ondertussen al te oud zijn voor alle kleine, schattige naaisels die ik op pinterest en verschillende facebook-groepen voorbij zag komen, was dit een geweldig excuus om me eens volledig te laten gaan :)




Na veel zoeken viel mijn oog op het gastontwerp van Straight Grain in LMV; de Ava slaapzak.
De eerste moeilijkheid bood zich aan; welk stofje zou ik nu kiezen? De keuze in de bedrukte katoentjes is overweldigend, en dat het een unisex-stofje moest zijn maakte het er al niet makkelijker op! Omdat zowel mijn zus als ik retro-minded zijn, kwam ik bij 'Retro Rocket Rascals" van Michael Miller uit.




Daar ik niet eerder met wattine gewerkt had, schrok me dit wel af maar gaanderweg bleek het toch vlotter te gaan dan verwacht. Voor deze slaapzak gebruikte ik, net zoals in de beschrijving stond, een blinde rits. De volgende keer ga ik, op aanraden van de naaijuf, toch een gewone rits gebruiken.
Ook het gebruik van de befaamde Kamsnaps zorgde voor wat extra stress; uiteindelijk bleek ook dit nergens voor nodig!




Het slaapzakje heb ik ondertussen al aan de toekomstige mama gegeven, en zij was (gelukkig) net zo enthousiast over mijn stofkeuze.




Nu maar hopen dat de kleine ukkepuk er héérlijke nachten in mag beleven :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten